Profiili: Tuija Aalto
Artikkelit
Millä kuuntelet radiotasi 2030-luvulla?
Radion vastaanoton tulevaisuus näyttäytyy kiehtovana
Vuorovaikutus on sisältöä
Sosiaalisen median alustoilla opimme yhteisöistä.
Social media is all about listening and being there for all
Yle Social media efforts pay off in increased trust.
Tulevaisuus yllättää aina, mutta uteliaisuus, mielikuvitus ja kokeilut ylläpitävät muutosvauhtiamme
Päättyvä vuosikymmen vuorovaikutuksen näkökulmasta
Tuleeko Facebookista Libran myötä myös planeetanlaajuinen digilompakko?
Pörssiyhtiö Facebook etsii uutta kasvua maksuvälityksestä
Tekoäly etsimään tukea tarvitsevia nuoria, ehdottaa kokoomuspoliitikko
Puolueiden puheenjohtajat ottivat kantaa tekoälyyn
Tekoäly voi luokitella ja yleistää, mutta toimittajan vastuulla on antaa keskusteluille merkitys
Voisiko tekoälyn valjastaa myös jäsentämään keskusteluja?
Älykäs vähittäiskauppa tekee kiinalaisista internetyhtiöistä asiakasdatan aarreaittoja
Tekoäly pyörittää urbaania elämää ja kulutusta
Ylen bot-palautekysely
Oliko botista iloa?
Tuija Aalto: Yksinäisyyden poistamiseen tarvitaan alustoja ja aloitteentekijöitä
Kaupunki tai internetpalvelu toimivat alustoina
Miten suunnitella saavutettava somepalvelu? Ajattele isosti, mieti vallankäyttöä
Tee kohtaamisesta peliä, muista ymmärrettävyys
Tuija Aalto: Näistä eväistä syntyi kaikkein yleisimpiin kysymyksiin vastaava Yle-botti
Millä tavalla Yle voisi palvella pikaviestimissä?
Toimittajan kokemus häirinnästä ja sen seuraukset muistuttavat tuen tarpeesta netissä työskenteleville
Mitä tiedämme Sanna Ukkola - somekohusta
Tuija Aalto: Miten ymmärtäisimme paremmin muutoksia suomalaisten elämässä?
Yle pilotoi Sensemaker-työkalua.
Toimintaympäristösignaaleja digitaalisen median kehityksestä: Ääniohjauksen ensiaskelet otettu - mihin suuntaan lähdetään mediassa?
Mediapalvelut hakevat muotoaan tekoälysovelluksikssa.
Toimintaympäristösignaaleja digitaalisen median kehityksestä: onko tekoäly media-alalla jo must?
Mediayhtiöt satsaavat automatiikkaan ja tekoälyyn
Media-alan kilpailun kiristyessä palvelujen löydettävyys, käyttökokemus ja sisällön korkea laatu ratkaisevat
Löydettävyys, käyttökokemus ja sisältö
Sisällön brändäys puhutti sometekijöitä
Pohjoismaisten yleisradioyhtiöiden someväki tapasi Ylellä
Tuija Aalto: Tiiviimpi sidos suomalaisiin sosiaalisen median avulla
Sosiaalinen media auttaa Yleä lähemmäs suomalaisia.
Julkisen palvelun onnistumisen vertailu - Katso itse, miten suomalaiset arvioivat Ylen onnistumista eri osa-alueilla
Näitä suomalaiset arvostavat Ylen tehtävistä
Yhteiskehittely-ympäristö Kipinän käyttöehdot
Kipinä on avointa innovaatiota ja yhteiskehittelyä.